Tuesday, 29 January 2013

Tak cukup GREEN lagikah hidupku ini?






Terkejut haritu beli burger yang dekat dengan Sungai Ramal Food Junction ada gerai burger dengan mayonis kaler hijau ni.

Kalau korang, lalu tak nak makan yang kaler ni?

Kalau dah sampai kat situ tak sah kalau tak beli Willy Satay ye tak?

Ni dah kali ke 3 beli satay kat situ, sedap tu je nak habaq mai.