Wednesday 15 August 2012

Raya..raya..raya

Salam...:)


Hai readers! Memandangkan ramai kawan-kawan di luar sinun nak balik kampung...eh jangan tak tahu ada gak yang dah ada di kampung, haish tak lupa juga yang dah bercuti awal pun ada sebab nak kemas rumah...almaklumlah masa mencemburui kita, maka tuan blog ni pun nak buat ucapan raya. Yelah semenjak tak bagi sentimental value yang ofkoslah kad raya, maka dalam blog yang tak seberapa ni Gie nak memohon ampun maaf atas segala kesilapan, salah faham, melukai ke, terlukakan ke, marah ke dan semualah yang mana telah menyebabkan rasa yang tak best sangat. Apa-apa pun Gie sudah maafkan. Gie pun nak cuti beraya tak lama lagi sekali harung dengan blog kecil ni. Ikutlah nak bersawang ke apa ke...bawak-bawak berehat ye blog...be nice and behave ok....good.

Jemput makan kuih bahulu
Makan ketupat sambil bersila
Bulan Ramadan hampir berlalu
Bulan Raya kembali semula


Aku bukan nak beraya di Paris
Tak pernah juga guna minyak pelaris
Jika ada hatimu yang terhiris malah terguris
Akanku ungkapkan kata maaf sampai berbaris-baris



**Jaga mata, hati, mulut dan perut ye:)

6 comments:

  1. wah3...sis gie dah kuarkan ucapan rayer ler..hik3..yela kita dah maafkan ..sama2lah kita yer..kita pun tak lari dari bikin salah,,siapalah kita untuk merasa sempurna?moga awak orang semua beraya dnegan gembira dan bila makan jgn lupaka weols yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. time makan tu maybe ingat uolls tapi terpaksa dilupakan sbb jauh nak bagi uolls...redhakan je ek..

      Delete
  2. Wah...selamat hari raye juge miss gie...nmpaknye blog kite pun akan bersarang jugkla nanti.he2..tuan tanahnye sibuk makan ketupat gamaknye.Tinggal ketupat tergantung kat tepi blog u oll's ni je.Best gak klu leh mkn.he2..Jgn lupe klu ade lebih2 tu hrp2 boleh dikekahkan di sini.kihkihkih...Pesanan dari cik rossa,pandu cermat jiwa selamat janji smpai kg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bersarang ye dak...ade labah2 duduk sini gamaknya...p suh dia kluaq...tak larat tau nak kemas lagi...mood nak beraya je ni... kalau ada lelebih baru gie bawak tau.

      Delete
    2. ahahha..ayat baru kekahkan..mak suke hik3..tulah kak kan, saje jer gantung tupat dengan pasang pelita tuh..biru plok tu mohtip sgt!takperlah blog je kan yg bersarang bersawang bagai..jangan tuan2 blognyer yang bersawang sudah, haruuuuu..kih3

      Delete
    3. comel je cik rossa kata kekahkan, gie pun suka kalau cik rossa kekahkan biskiut tart noneh tu, sis art bikiut mazola tuh...peh dapatku rasakan kesedapan kuihmuih tu..


      huhuhu ingat halaman rumah je nak pelita?, blog pun nak, bagi bercahaya sepanjang ketiadaan tuan blog kekdahnya...

      Delete