Wednesday 4 July 2012

Patah tumbuh hilang berganti...

Salam,


Hari tu lepas syok2 taip entry tiba2 muncul ni...




The blog has been removed

Then Gie hantar report guna emel lain, ni balasan yg ku terima





Sedih? ada sedih gak, my idea... so salah siapa?? tak pasti...apepun sekarang dah tak berapa sedih...dah buat baru..







Setiap yang berlaku ada hikmahnya...ada sebabnya. Maybe Gie kena lebih fokus:).... ok tak mau sedih...ceria ceria selalu



Ok tu saje, tq sudi baca:)

5 comments:

  1. Sabar ye gie...klu tak,tk mungkin akan muncul halamankecilsaya ni...Walaupun tk sama macam yang dolu tapi tetap the vass la entry u oll's...keep it up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mula2 tu cm tak percaya yg blog lesap cm tu je... tak sangka gigih buat blog lain pulak...addicted kot...wakakakaka

      Delete
  2. Bila sesuatu yang tak best berlaku pada kita, mula-mula kita rasa sedih dan frustrated sangat-sangat.Tapi bila masa berlalu,tanpa kita sedar ianya akan pulih dan healing dengan sendirinya. Cuma mungkin setiap orang ambil masa yang berbeza.

    Mungkin juga nak mengajar kita tentang sesuatu. Atau mungkin ada yang lebih baik untuk kita ataupun kita dah ditakdirkan untuk sesuatu yg lain.wallhuallam.

    Ada sebabnya kenapa kita yang dipilih Allah untuk menerima dugaan ini?Cuba kita selami hikmah di sebalik setiap kejadian yang berlaku pada kita.Pasti ada hikmah yang indah di sebalik perkara yang berlaku.

    Apapun kite harap jangan ada third party yang memang hatinya dah kering-sekering2nya, hacker ke, ataupun mereka2 yg ngak punya life.pathetic.takpelah gie, let bygones be bygones and make a fresh start. u are my iron lady!amiin.sorry mak terbuat karangan standard 5 pulak kat rumah baru u..apapun lap u lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin jugak yg lame tu tak sesuai...mungkin byk singgung perasaan orang ke??? tak pasti... anyway dah mula syg yg baru ni...tq uolls semua!!!

      Delete
    2. yeke? bagi kita ok jer, entry2 diariku sebelum ni orang lain mak tak tahu..mak pun sama risau jugak dlm menaip tak hengat tu ada kata2 yg bikin insan2 diluar sana terasa, Takutnya..mudahan jgnla.

      Delete