Monday, 5 November 2012

Dup dap dup dap....why me?

Dada rasa dupdapdupdap menantikan hari Sabtu ni.
Tak cukup dengan si kakak 07.07.07 menikah, ni 10.11.12, adiknya pula bakal mencatat sejarah...
Ehhhhhh bukan korang je, ramai lagilah...yang ambil tarikh tu...(^ ^)
Adakah jalanraya bakal jammed?
Adakah lorong-lorong kampung bakal jammed dengan khemah pengantin?
Adakah lagi ruang-ruang yang mana karbo bakal menginap sebagai lelemak di ruang badan dek kerana rumah kenduri bakal menghidangkan menu-menu sedap?....oh tidak!!!
Adakah sepanjang bulan November ni akan rain like orang kata November Rain?
Apa yang cuba kujelaskan?

Sememangnya aku sedang dupdapdupdap menantikan Hari Sabtu ni(macam mengalahkan mak pengantin).




"Adik, kau nak caras akak ke ape ni dik?, kau tau kan akak kau ni suka hijau"




***Semoga Allah permudahkan majlis Perkahwinan adikku...amin.


13 comments:

  1. uishhhh...dah macam dia pulak nak naik pelamin..haahaahaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe teringin jugak....(mengada aku!)

      Delete
  2. moga semuanya akan berjalan dengan sempurna.

    hei, ai follow yu back!

    suker tak suker tak...

    muahahahaha


    >_<

    ReplyDelete
  3. Itulah yg dikatakan darah daging Gie. Dup-dap-dup-dap dapat dirasai sama. Moga majlis berjalan lancar.

    ReplyDelete
  4. Wah..berdebar-debar gitu nak menyambut bakal adik ipar.Hijau?Apakah?Tercaras gamaknye..hehehe...cantik sgt baju tu.semoge adik gee selamat diijabkabulkan dan selamat pengantin baru dari cik rossa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha menyambut bakal adik ipar...meramaikan ahli adam dalam family gie...meriahnya kepuk kepang kepuk kepang

      ada lagi hawa ni...ada sesiapa nak jalin silaturrahim ngan gie? hihihi

      Delete
  5. semoga semuanya berjalan dnegan lancar, amin

    salam kenal :)

    ReplyDelete
  6. mmg cantik tarikh tu...aik ngalahkan pantin lak dub dab dub dab

    ReplyDelete
  7. ramai yg nak tarikh tu...
    semoga semuanya berjln dgn lancar...amin...


    p/s: salam, tengs drop by my blog n following mine, saya follow sini balik ye...

    ReplyDelete