Thursday, 29 November 2012

Colourful

Hari ni nak ajak layan gambar.

Jom!


Pernah nampak tak view ni kat mana?. Nampak segar bila lalu di sini berbanding sebelum ni. Cerah terus mata Gie bila bangunan lama kat area Sungai Mati, Muar dicat warna-warni. 



Kadang-kadang bila satu warna orang malas nak makan apatah lagi nak pandang. Tapi bila tengok warna-warni macam ni mesti nak try walaupun hakikatnya tak tahu sedap ke tak.



Warna-warninya hidup ini...ngap ngap ngap



**Motif foto makanan je yang lebih?

7 comments:

  1. pix yg ats tu kt johor kew?
    mcm kenal jew apam polka dot tu...hehehe

    ReplyDelete
  2. Sungguh berkaler...oh,apam...syahdu rase nk makan.Nantilah kite senahkan.he2..

    ReplyDelete
  3. wah3...mcm2 warna ada uols..

    ReplyDelete