Wednesday, 30 January 2013

Ala siannya(~ ~)

SEBANYAK 10 ekor gajah ditemui mati sejak dua minggu lalu dipercayai akibat racun di Hutan Simpan Gunung Raya kira-kira 130 Kilometer dari Tawau. Daripada jumlah itu, tujuh adalah betina dan selebihnya jantan berusia seawal empat tahun. FOTO Reuters (29/01/2013) - kredit to mymetro


**Kesian kan....anak kehilangan ibu mungkin, ini tak GREEN.

12 comments:

  1. takpa nanti kat akhirat diorang akan kena hukum

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak sengaja tu takpe gak, tapi kalau sengaja letak racun...aih tak tahulah jenis apa

      Delete
  2. Siannye...diorg ni memang kejam..esok kene racun diri sendiri baru tau.

    ReplyDelete
  3. kesian sangat.. sedih tgk haiwan mati lepastu anak/sedara/kawan dia duduk sebelah ;'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa pun macam faham je kan, si manusia ni kalau tak reti2 tak tau la jenis apa

      Delete
  4. cedihnyer.. cian anak dier...

    ReplyDelete
  5. sedihnya. cian kat anak gajah tuh. terputuas kaseh seorang anak dan ibu :(

    ReplyDelete
  6. mlm td tgk kat berita kata nak siasat kes ni, sian sgt

    ReplyDelete