Thursday, 7 February 2013

Senang dapat



Salam readers...


Terasa mengantuk dek kerana tak memasal ulang -alik hanya keranamu 'harimaumalaya'

Tak memasal mak 'mengaummmm' tapi mak puas hati jugak kihkihkih.

Mak yang dah agak season di dunia ini tak pernah lagi merasai AUDI cuma yang mak ada muTIARA je tapi alhamdulillah syukur sangat.

Anak-anak sekarang ni asal mintak je dapat walau tak semua golongan la kan.

Harap-harap anak mak tak mintak ini.

Sebab mak berangan nak mpvwx je sebab leh bawa korang pusing Malaysia huhu...amin.



hihi tumpang letak gambar kereta menan anak buah mak yang tersadai kat bengkel...masih ada lagikah?


**Syukur apa yang ada ye tak?

16 comments:

  1. bersyukur segala apa yang telah kita miliki,,tapi boleh teruskan usaha untuk memiliki apa yang dihajati.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. harap mereka juga bersyukur apa yang ada

      Delete
  2. besarnya kereta mainan tuh ?err..

    ReplyDelete
  3. Agaknya bila da jadi ibu memang macam tu.
    Banyak asbab kelakuan kerana anak-anak.
    Hee~~~

    Insyaallah, Moga Allah luaskan rezeki seluruh keluargamu kak Gee...
    (^___^)y

    ReplyDelete
  4. Yeeee....keta itu,,,abg haris x mintak ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. belum lagi yg ni tp dulu masa dia kecik lagi rasanya pernah dia menempel kat keta2 jns mcm ni

      Delete
  5. Sedar atau tak, hidup kita ni tidak terlepas daripada menerima nikmat,ujian dan rahmat Allah.There is always something to be thankful for..kadang2 tak terjangkau fikiran ni dengan permintaan anak-anak kan?

    ReplyDelete
  6. cooommeell sungguh kete mainan tu, agak2 iols blh masuk tak.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh dak shomel boleh masuk tp nanti tak leh kuar kot

      Delete
  7. Moge2 ape yg dihajati tercapai...Tp tu le kan,zaman kocik2 kite dulu susah nak dpt itu semua.Skrg zaman dah berubah..makin lame makin gedebang ongkosnye.Yg penting ape yg ade sekarang pun dah cukup.Kete tu tk menahan mak nengok.Under maintenance kah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal mak pun confius nape keta tu yg masuk bengkel, nak dilelongkah?or nak promote minyak2 yg ada kat atas keta tu kah?yg penting mak lupe nak tanya depa

      Delete
  8. all the best ye moga yg impikan akan kesampaian !

    ReplyDelete