Wednesday, 27 February 2013

Terpana denganmu juga...

Terpana kat siapa?

Kat ...Burung Enggang Jambul Putih ni..

Bukan main panjang nama 'dia'..

Saja je duk dekat dengan kami..

Macam tau-tau je nak ambil gambar 'dia'..


Nampak bergaya, smart!


Eh eh main lentok-lentok pula..tarik bulu mata kang!! nampak macam ayu pula.



Harith : Kenapa rambut dia pacak?( lebih kurang macam tu la Harith tanya kat kami)

Ummi : Tu jambul 'dia' memang macam tu.

Ummi lagi : Yah(ayah = husband = tak romantik langsung kan??) ummi saje nak ambil gambar dekat sebab nak fokus kat bulu mata dia.



**CiptaanNya memang tiada tandingan.


8 comments:

  1. pinjam bulu mata dia blh, comel sngat bulu mata dia
    hehehe..

    ReplyDelete
  2. Dia nk bermanja2 tu yg lentok bagai tuh...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorang nak menumpang kasih sbb duk terkurung

      Delete
  3. Jambul die kalah rambut trojan.Bulu mate menggoda lak tu..huhuhhu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. eden pun tak reti nak kategorikan ni jantan ke betina

      Delete